FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

San francisco

Vanmorgen goed uitgerust met jassen na SF vertrokken dit keer met de bus want de ferry doet er dik een half uur over.

Over de golden gate burg gegaan die we nu goed konden zien maar hij stopte niet eens voor een foto.

Als eerste staat china town op het programma, de vesten gingen al snel aan.

vandaf het busstaion was het nog een klein stukje lopen.

Een leuke wandeling want het is een hele leuke aparte stad, wel ontzettend steil af en toe . Ik zou mijn auto zo niet kunnen parkeren.

Het gaat echt constant omhoog en omlaag.

Maar goed dat het hier niet zo warm is.

Chinatown was leuk om te zien, vooral marisa vind dit soort winkeltjes leuk.

We hadden gehoord dat het maar een paar blokken was maar dit klopte niet .Het was harstikke groot en de straatjes bleven komen.

Om een uur of 1 hadden we echt honger en de chinese etenstentje die er genoeg waren zagen er niet echt aanlokkelijk uit.

We hebben een rit met de Cable car gemaakt naar fisherman's wharf.

Daar zijn we voor de verandering maar es naar burger King gegaan!

Hier ook weer winkeltjes en veel vis te eten.

We zijn weer naar pier 39 gewandeld om naar de zeeleeuwen te kijken die daar altijd liggen.

Er liggen er gewoon honderden en stinken!!

Pier 39 blijft een gezellig stukje, maar we waren hier al vanaf tien uur en vonden het wel genoeg.

We hadden nog 1 bekend straatje gemist en die hebben we nog even met de taxi bezocht en toen terug naar de camper!!!

Vanaf morgen hebben we niet echt een strak schema meer, het is dan woensdag en zaterdagochtend moeten we de camper inleveren.

We gaan langs de kust langzaam terug naar LA.

En hopen es een dagje strand te gaan doen.

Maar eerst weer afkoppelen enzo!!!

annet

wordt echt een mooie tocht,en zeker nog even bij santa barbara stoppen,,erg leuk plaatsje......en genoeg strand,bij l.a. naar venice beach is ook nog even leuk.............nog lekker even genieten hoor...groetjes annet x