FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

San francisco

Vanmorgen vertrokken naar San francisco.

We waren al wat gedaald maar we bleken nog aardig hoog in de bergen te zitten.

We moesten echt rondjes om de berg rijden, dus dat ging niet erg snel.

Ik vond het natuurlijk weer eng maar mick had nergens last van.

Aangezien aan wordt bevolen niet per camper de stad in te gaan had ik thuis al een camping buiten SF geboekt.

Om een uur of 2 waren we er.

In de loop van de dag nog even naar de SF gegaan.

We moesten eerst met de ferry naar downtown, aangezien het behoorlijk warm was hadden we niet echt dikke kleren aan.

Op de ferry was het al behoorlijk koud! De Golden gate was door de mist niet te zien , wel alcatraz was goed zichtbaar.

Helaas blijken alle ticketes vaan Alcatraz uitverkocht te zijn en kunnen we daar dus niet heen.

Aangekomen moesten we nog met een trammetje en zijn toen bij Pier 39 uitgestapt.

Een gezellig stukje met restaurants en winkeltjes aangezien het echt vreselijk koud was maar zo snel mogelijk een resaurant ingedoken!!!

Hoop morgen meer te zien.