FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Tonopah

Vanmorgen om een uur of 10 uit vegas vertrokken naar de Hooverdam !

Voordat we er heen mochten moesten we door de inspectie waarschijnlijk omdat we weer een stukje Arizona in gingen,onze bagageluiken werden gecontroleerd en hij liep even door de camper.

De dam was best apart maar het was vreselijk warm waar vooral marisa het moeilijk mee had.

Daarna zijn we op pad gegaan (eerst nog even langs de mac en ja Joyce daar komen we vaak, die is wel echt goedkoop hier), richting Tonopah.

We waren er om half 6 en Tonopah bleek 3 x nilks te zijn dus hebben we besloten verder richting Yosemite de rijden.

Na ruim 350 mijl te hebben gereden , over wegen waar helemaal niks en niemand te bekennen was, de zonsondergang washeel mooi!!! Leuk om de rijden.

Ook zijn we nu weer terug in de staat Californie waar we begonnen waren.

Tot 11 uur s 'avonds door gereden en voor de 2e keer deze vakantie geen vooraf vastgesteld plekje om te gaan slapen.

Het was behoorlijk bergachtig en pik en pikdonker.

We zijn bij het plaatsje monolake gestrand en toen ik wakker werd en de gordijnen open deed stonden we naast een bordje NO Parking!