FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Bryce

Nee Annet de zonsopgang hebben we niet gered echt vroeg op gang komen wil niet lukken helaas.

We hebben een wandelroute gedaan van 1.5 mijl door de Bryce en inderdaad mooier dan de Grand.

Het leuke ervan is dat je echt naar beneden gaat!

hele leuke route waar je blijft filmen en foto;s maken.

Helaas ging het na de wandeling gieten als een gek en heb ik het voor het eerst koud gehad sinds dagen!

Best lekker maar wel erg grote overgang.

Na een uitgebreide lunch hebben we met de busjes de mooiste uitkijk punten nog bezocht en gelukkig werd het weer droog maar echt warm is het niet.

De meeste mensen hier komen hiervia las vegas en waarschuwen ons voor de warmte daar!

Foto's volgen nog want het internet werkt niet echt goed hier en telefoons doen het al helemaal niet.

Vanavond BBQ en op tijd ons bed in want vermoeiend is het allemaal wel.

Morgenochtend vertrekken we naar national park Zion (90 mijl)en heb ik een camping geboekt in het park zelf met minder faciliteiten maar echt midden in de natuur!

Maar geen zwembad is niet zo erg want zo warm ist niet meer.

We zijn nu op de helft van de reis.

Er komen nog een hoop hoogtepunten aan oa lAS VEGAS, waar ik vandaag 2 nachten heb geboekt op camping circus circus!

Reacties

Reacties

miranda

Hoi Simone en familie,

Wat hebben jullie al veel mooie dingen gezien zeg. Dadelijk op weg naar Las Vegas. Simone, ik vind je natuurlijk harstikke aardig maar niet te veel winnen he. Anders moet ik hier alleen op de FAD zweten. Nog heel veel plezier!

Groetjes,
Miranda

annet

hallo luitjes,zijn jullie lekker aan het gokken,of is er echt geen verbinding,ben zo benieuwd hoe jullie het in zion park vonden??????????????.in luxor heb ik geslapen [begin van de strip ,de piramide],is ook een leuk hotel om binnen te kijken....,en natuurlijk caesars palace,mirage,treasure island en new york....nou ik wacht vol spanning af hoe jullie het weer vonden.groetjes uit spijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!