FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Vegas

vanmorgen om half 7 gaan rijden naar las vegas.

De temperatuur in Zion was weer perfect geweest, niet te warm en niet te koud.

Maar hoe dichter we bij vegas kwamen werd het warmer en warmer!

Het was weer een mooie route maar eerlijk is eerlijk je raakt gewend aan het uitzicht en let er niet meer zo op.

Op mijn verlanglijstje stond Vegas heel hoog dus ik was benieuwd.

Ja druk druk hier en na 3 national parken valt dat goed op.

Het ziet er precies uit zoals je al op tv en internet ziet.

We kwamen echter via de andere kant Vegas in dus we moesten even er doorheen om het welkoms bord te zien.

De camping Circus circus vonden we vrij snel.

De kinderen gingen direct naar het zwembad want ja die hadden ze een hele dag niet gehad natuurlijk.

En wij effe lekker douchen en even beetje uitrusten weer van de afgelopen dagen.

(miranda zorg jij dat het werk bij is want ik moet echt even bijkomen als ik terug ben van vakantie!!!!)

Om een uur of 3 de strip opgegaan in de verwachting dat het warmste punt van de dag wel achter de rug was.

De enige camping direct aan de strip nou ik vond het nog een roteind lopen en ruim 40 graden was echt vreselijk.

Vaag heb ik uit me ooghoeken de Peppermil gezien waar we op advies nog moeten gaan eten.

Maar het eerste gebouw , zijn we ingedoken voor de airco.

Niet te harden hier!

We zijn uiteindelijk toch de gehele strip afgewandeld. Maar zwaar was het. Verdwalen deden we in alle hotels, alle shows kosten een godsvermogen en geven vanalles aan maar niet hoe je er weer uit moet komen.

Gokkasten en gokkasten en gokkasten en restaurants!!!!!!!!!!!!!!!

Met kinderen mocht je er wel doorheen maar niet stil blijven staan bij mde kasten.

Was wel een grappig gezicht hoe je al die mensjes achter die kasten ziet zitten, eigenlijk gewoon zielig.

S'avonds koelde het niet echt af en het werd drukker en drukker , ook vond ik het publiek niet echt gezellig.

Ook veel opgedirkte trienen die op hakken liepen waar ik nog geen meter op zou kunnen lopen.

Ik vind het een uitgaansstad die voor stappers en mensen zonder kinderen is, alhoewel je hier wel heel veel kinderen ziet.

Het is inmiddels tien uur hier en iedereen slaapt nog. Ja zo'n dagje hakt erin.

Vandaag nog de hele dag hier dus we gaan de boel nog evgen bekennen en ik hoop dat het niet zo warm is vandaag!

Reacties

Reacties

josina

hoi allemaal, nou Zion, de strip het zeg me allemaal niks! Maar dat het niet eentonig is dat is wel zeker, wel spannend allemaal hoor, niks voor jou simone die afgrond je zal wel gegild hebben op die ezel of in ieder geval heb je dat beest fijn geknepen! Jullie hebben een hoop te vertellen zeg als je terug komt ook wel veel gefilmd? Groeten van ja jo dio en elain.

edward en joyce

heb je foto,s ff bekeken waanzinnig mooi daar zie ik al ,
hoe is het eten ben je al bij mac geweest hahaha.
keep on driving on the right side of the road.
see you later ............

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!