FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Williams>Page

Van dit morgen de dag begonnen in williams.

Vlakbij de camping loopt een stukje van de route 66!

Echt heel erg leuk, een oude stoomtrein staat er , en hele leuke winkeltjes gezellige boel.

Een stukje waar ik weinig over gelezen had en onverwacht leuk was.

Maar we een strak schema dus we konden niet te lang blijven hangen.

Want GRAND CANYON staat op de planning.

We blijven ons verbazen over het waanzinnig mooie landschap onderweg en heb er veel fot's van gemaakt maar het is niet echt vast te leggen.

Bij aankomst zijn we begonnen met de helikoptervlucht, was best bijzonder zo boven de grand canyon hangen maar hij vloog wel heel langzaam, zelfs in de simulator in disney werd ik misselijker!

Wel heel mooi maar vreselijk duur!

Daarna het park echt ingegaan en zijn we de route door het park afwisseld lopend en stukjes met een shuttle bus gedaan!

De route aanwijzingen in het park zijn erg slecht geregeld maar toen de camper stond en we het met die busjes deden liep het heel soepen.

De busjes kwamen achter elkaar.

De vlucht was mooi maar er langs lopen overtreft alles!

Echt geweldig mooi.

Damian heeft een eekhoorn uit het dopje van zijn flesje water laten drinken zo mak zijn ze!

We hebben vandaag maar even uit de magnetron gegeten want voor eten hadden we geen tijd!

Sávonds zijn we door het hele park gereden naar het eindpunt (gewoon 60 mijl is dat) en daar de zonsondergang gezien!

Perfecte dag geweest!

Mick had tussendoor even een dutje gedaan en omdat we 250 mijl naar de bryce op het programma hadden staan zijn we voor het eerst maar es in het donker gaan rijden!

Wel zonde van het uitzicht!

Ook voor het eerst geen camping genomen, we zijn tot Page gereden ongeveer nog 80 mijl voor Bryce en zijn op de parkeerplaats van wallmarkt gaan slapen , daar stonden nog meer RV's.