FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Williams

vanmorgen vertrokken vanuit Phoenix.

We hadden de tip gekregen dat in Phoenix niet echt een centrum is maar langs de snelweg grote shoppingmalls.

dus dat was doel nummer 1 vandaag!

Nou dit is zeker gelukt en vooral damian heeft heerlijk geshopt .merkkleding echt vele malen goedkoper!

ook cindy is helemaal in d'r hum met d'r levi's broeken.

Marisa en ik vinden de souveniers shops eigenlijk leuker.

De rest vd dagmoeten rijden.

De bedoeling was Flagstaff maar omdat we een beetje willen inlopen hebben we besloten naar willaimste rijden zodat we de volgende ochtend nog maar een kleinstukje naar de grand canyon hoeven.

Op dem camping in Williams wordt het al wat drukker enhebben we geen prive zwembad meer.

Ook de temperaturen worden wat beter.

En nee bruin zijn we niet echt geworden want het was in de zon echt te heet afgelopen dagen.

josina

Hoi, zoooooooooo daar had ik ook willen winkelen wat heb je allemaal voor ons GRAPJE!!!!Maare nog wel leuk of word het gewoon na zo "n tijd? En mick die vind het lossen van de wagen toch wel lang duren HaHa!Nou ja als jullie het nog maar leuk hebben! Nog even dan mag je weer de hond uitlaten werken stofzuigen enz enz . Hier krijgen we ook weer goed weer van de week,verder gebeurd er weinig in hekelingen je mist niks we hebben zelf nog niet gbq!
De groetjes van de leutschertjes.........