FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Tuscon

Vanochtend vertrokken vanuit yuma richting Tuscon!!!

De bedoeling was om een oude gevangenis te bezoeken maar deze bleek dicht te zijn.

S'middags moest er natuurlijk weer bij burger king gegeten worden waar we op de parkeerplaats heel wat leuke vrachtwagens zagen en heeft mick er ook nog in een gezeten.

Rond 4 uur waren we in Tuscon en kwamen we national park Saquaro tegen en besloten daar heen te gaan.

Een park met gigantische cactussen. Ook veel wilde beesten lopen er rond dus damian zocht ze en Marisa was bang.

Heel erg mooi , de foto's volgen binnenkort.

Helaas was het inmiddels erg laat en na een Tomtom discussie (verkeerd gereden dus) waren we rond 8 uur vanavond op een camping in Tuscon, het is hier echter zo donker dat we niet veel om ons heen kunnen kijken.

Maar gratis wIFI dus das mooi.

Morgen PHoenix

mardon@upcmail.nl

Hoi allemaal,

Wat hebben jullie al veel gedaan en gezien. En wat leuk om dit zo te kunnen volgen. Hier is alles prima. Ook warm al is het geen 45 graden. Ben benieuwd naar jullie verdere route en avonturen. Heel veel plezier! Groetjes,
Miranda

bianca

hallo Simone en familie,
wat leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te kunnen bekijken. Ik ben jaloers hoor! Ik kwam wel wat bekende foto's tegen hahaha.. zag dat jullie de walk of shame ook overleefd hebben. Frapant dat de achtbaan in Seaworld ngo steeds dicht is, dat was hij vorig jaar ook?! Ik hou je site in de gaten hoor.
Geniet nog van jullie reis, wij zullen je werk wel doen hahahahahaha...
Groetjes Bianca