FamvdBerggoesUSA.reismee.nl

Sea world/ san diego

Vandaag rond 12 uur vanaf het RV Park met de metro naar Seaworld.

De camping zat er wat verder vanaf als gedacht.

Aangekomen bij Sea world was de temperatuur iets beter uit te houden, waarschijnlijk door de zeewind.

In eerste instantie viel het een beetje tegen.

Zo'n glazen spiegel gewoon zoals in Blijdorp vond ik nou niet zo bijzonder.

Toen een soort achtbaan attractie ook nog kapot was baalden we daar wel een beetje van.

Dan gaan we maar naar een show.

Nou die waren dus echt heel leuk. We begonnen bij de dolfijnenshow, daarna van de Orca's toen Pets Rule en als laatst de zeeleeuwen waar ze alle vorige shows beetje belachelijk maakten.

Echt de moeite waard!

We waren erg laat terug op de camping dat was wat minder want we vergeten telkens dat het na 7 uur half acht heel sterk afkoelt.

Aangezien we in elke show echt zeiknat gepsetterd waren en dus de kleding nog wat vochtig,

hadden we het allemaal behoorlijk koud! Toen nog met metro waar volgens mij half mexico in zat.!

De mexicaanse invloed is hier trouwens heel groot, heel veel int spaans.

Dus als we nu nog geen mexicaanse griep hebben!!!

We hebben inmiddels wel allemaal een nieuw stopwoord overgenomen van de amerikanen en vooral marisa gooit dat er vaak uit.